بولتن ها احتمالاً غیرقابل انکارترین راه برای جلب توجه به کسب و کار شما هستند. می توانید یکی از وینیل را با طرحی خیره کننده بسازید. یا دوباره، می توانید یک انتخاب پیشرفته با تصاویری مشابه را انتخاب کنید. صرف نظر از این، شرکت های تبلیغاتی آمل یک بولتن تضمین شده است که شما را به نمایش می گذارد. این درایوها را تولید می کند که معاملات را به دنبال دارد.
با این حال، چه چیزی باید در توسعه اعلامیه شما وارد شود؟ آخرین کاری که باید انجام دهید این است که از این رسانه باورنکردنی به طور ناتوان استفاده کنید. به همین دلیل است که ما این وبلاگ و گیره را جمع آوری کرده ایم تا به شما در تصمیم گیری در مورد برنامه درست کمک کنیم. زیر را مطالعه کنید تا با آنچه در طرح بولتن می رود آشنا شوید! تبلیغات
دستورالعمل برنامه ریزی یک تابلو
یکی از مواردی که باید به طور مداوم هنگام ایجاد یک اعلامیه به خاطر بسپارید، استراتژی KISS است. "ساده و سرراست نگه دار". ممکن است وسوسه شوید که تا جایی که می توانید به جمع خود بگویید در حالی که آنها را مورد توجه قرار می دهید. با این حال، این امر احمقانه خواهد بود. بهترین نکته برنامه ریزی شما این است که تصویر و مدیریت خود را در چند کلمه که انتظار می رود خلاصه کنید. تبلیغات در آمل
به همین ترتیب، مطمئن شوید که لوگوی شما قابل توجه است! حامیان متعددی وجود دارند که به میزان قابل توجهی از موارد تکراری در هیئت مدیره خود استفاده می کنند. این میتواند منحرفکننده باشد و باعث از بین رفتن برداشت شما شود. همه چیز برابر است، "از نسخه های تکراری چشمگیر استفاده کنید... و... آن را فوق العاده نوآورانه کنید."
یکی از راه های تخیل و مهم بودن، فکر کردن به یک شعار مناسب است. چیزی اساسی و عفونی که مطمئناً با جمعیت باقی می ماند، تصمیم مهمی است! این به طور قابلتوجهی از یک عصاره خستهکننده یا ترجمه تکراری دشوارتر است. این دستورالعمل ها را حفظ کنید، و شما یک اعلامیه قابل اجرا برای پیشبرد تصویر خود آماده خواهید کرد! بیلبورد
از EOM برای تابلوی بعدی خود استفاده کنید
برای پیشبرد تصویر خود با یک بولتن با کیفیت آماده اید؟ سعی کنید یک ثانیه بیشتر تلف نکنید! ما اینجا هستیم تا در بالا بردن قابلیت درک تصویر شما کمک کنیم. همین امروز با شرکت Effortless Outdoor Media تماس بگیرید تا همه چیز را به دست آورید!
رونوشت بستن:
جیسون سیروتین:
سلام، من جیسون سیروتین هستم. همچنین، امروز با بیل هابز صحبت میکنم، که مالک و مالک، رئیس نظارت بر همهچیز، «Efortless Outdoor Media» است، که یک سازمان موقعیت تبلیغاتی رسانهای خارجی است. بهترین نکات برای برنامه ریزی اعلامیه چیست؟ بیلبورد تبلیغاتی در آمل
بیل هابز:
این یک تحقیق باور نکردنی است. بنابراین، بهترین نکات برای برنامهریزی یک اعلامیه قابل اجرا این است، شماره یک، آنطور که واقعاً انتظار میرود، آن را ساده نگه دارید. من مطمئن هستم که همه توسط تابلوهایی هدایت میشوند که نمیتوانید بگویید که تبلیغکننده کیست، موارد تکراری زیادی در بولتن وجود دارد. تبلیغات
شماره دو این است که باید اطمینان حاصل کنید که از تکراری بسیار چشمگیر در بولتن استفاده می کنید، و پس از آن نیز باید آن را بسیار نوآورانه کنید. بنابراین، اگر قابل تصور باشد، باید تصویری از چیزی یا شعاری داشته باشید که زمان شما را قرض کند.
و پس از آن، اگر این کار را انجام دهید، و این چیزی است که، با توجه به تجربه 30 ساله خود، ما به سخت ترین راه ممکن با ارتکاب خطاها، آنچه برای مشتریان کار می کند و آنچه در بولتن ها مفید است، استفاده کرده ایم. تبلیغات و پس از آن، من به همین ترتیب، فقط برای اینکه به شما فکر کنم، سازمان های مختلفی دارم که با آنها کار کرده ام، من با یک سازمان شماره تلفن کار می کنم.
بنابراین من یک سازمان وام مسکن دارم که یک اطلاعیه منتشر کرده بود و "800 اعتبار جدید" در بولتن خود دارد. بنابراین به یاد آوردن چیزی ساده است، با این حال باید آن را به همان سادگی که انتظار می رود داشته باشید. علاوه بر این، شما همچنین نیاز دارید که چیز مهمی داشته باشید و چیزی که آنقدر برجسته باشد که توجه آنها را جلب کند.